March 31 - April 2, 2025, in Las Vegas, Nevada. Use code MSCUST for a $150 discount! Early bird discount ends December 31.
Register NowBe one of the first to start using Fabric Databases. View on-demand sessions with database experts and the Microsoft product team to learn just how easy it is to get started. Watch now
Hola
Estoy tratando de importar datos de la guía DE SAS Entreprise que guardé como un archivo csv, pero cuando lo importo en BI todos mis números decimales se transfmored en formato de texto. El separador decimal en mi caso es un punto (.) y cuando intento convertirlo de nuevo a números decimales tengo errores en todas partes. ¡¡Necesita ayuda!!
@AlexCossette , el separador decimal es un ajuste
https://community.powerbi.com/t5/Desktop/Thousand-Separator-and-Decimal-Separator/td-p/194928
Si esto es correcto, entonces usted debe ser capaz de cambiar el tipo de datos a decimal
Hola @AlexCossette ,
En el editor de consultas, inserte un nuevo paso para reemplazar los puntos por comas y, a continuación, formatee como decimal.
Regards
Miguel Félix
Proud to be a Super User!
Check out my blog: Power BI em PortuguêsHola @MFelix,
Soy muy nuevo en Power BI, ¿cuál es el paso que necesito agregar?
Gracias por su respuesta rápida!
Regards
Miguel Félix
Proud to be a Super User!
Check out my blog: Power BI em PortuguêsMarch 31 - April 2, 2025, in Las Vegas, Nevada. Use code MSCUST for a $150 discount!
Your insights matter. That’s why we created a quick survey to learn about your experience finding answers to technical questions.
Arun Ulag shares exciting details about the Microsoft Fabric Conference 2025, which will be held in Las Vegas, NV.