Don't miss your chance to take the Fabric Data Engineer (DP-600) exam for FREE! Find out how by attending the DP-600 session on April 23rd (pacific time), live or on-demand.
Learn moreNext up in the FabCon + SQLCon recap series: The roadmap for Microsoft SQL and Maximizing Developer experiences in Fabric. All sessions are available on-demand after the live show. Register now
Hola a todos
Estoy usando el parámetro Dynamic M Query para mi informe actualmente tengo problemas al pasar la selección múltiple en el informe intenté tantas cosas pero no funciona a continuación es los detalles del informe, guíeme cuáles son los cambios que necesito cambiar en M query para selección múltiple.
A continuación se muestra la condición que utilicé en la consulta M
Este es mi valor de parámetro que pasa en la consulta
No hay ningún error de sintaxis en la consulta M, pero obtener este error en la tabla
Tengo 50 + filtro de fila en la consulta
Puede consultar los siguientes enlaces:
¡Saludos!
Yolo Zhu
Si esta publicación ayuda, considere Aceptarlo como la solución para ayudar a los otros miembros a encontrarlo más rápidamente.
If you have recently started exploring Fabric, we'd love to hear how it's going. Your feedback can help with product improvements.
A new Power BI DataViz World Championship is coming this June! Don't miss out on submitting your entry.
Experience the highlights from FabCon & SQLCon, available live and on-demand starting April 14th.