Get certified in Microsoft Fabric—for free! For a limited time, the Microsoft Fabric Community team will be offering free DP-600 exam vouchers. Prepare now
Reporte de Power BI para la gestión de Martketing, Ventas, Prospectos y Cumplimientos
se busca un diseño:
Tenemos 7 reportes publicados en la comunidad:
Agradecemos sus kudos y comentarios.
In English:
Power BI Report for Martketing, Sales, Prospects, and Compliance Management
a design is sought:
We welcome any comments or suggestions to further modify it.
We have 7 more published reports:
We appreciate your kudos and comments.
eyJrIjoiZjAyZWQzMWMtMjZkZS00NWMzLTg2NzktN2I1YjAyNWY1ODJiIiwidCI6IjM2OTBjNGY3LTIyYzgtNDRkYy04YjljLTc1YzAwYzE0NzczZiIsImMiOjR9
Congratulaciones ... Uno de los mejores por acá
Se posible, podria compartir (share) el archivo pbix comigo ? mustapha.macchouri@gmail.com
Me puedes compartir el archivo de Power BI por favor salfonso@javeriana.edu.co
Hello
your template looks stunning honestly.
Is it possible to share pbix file? Thanks
shippuudennsf@gmail.com
Regards
Magnifico trabajo, podrías enviarme el template al siguiente correo? jocelyn.uanl@gmail.com
Hi,
I like your template very much.
Do you mind to share pbix file with me?
my email: kokmang@gmail.com
Thank you!
Hello!
It's very nice,could you please share this pbix file with me? My email is andyzour@gmail.com
Congratulaciones ... Uno de los mejores por acá
Se posible, podria compartir (share) el archivo pbix comigo ? pablovf@ifba.edu.br
Gracias
Классная работа!
Не могли бы вы прислать мне файл pbix?
kenegesoff11@outlook.com
Hello, Jairo!
It's perfect, great job,
could you send me the pbix file?
Thanks a lot,
Just perfect! could you share the .pbix file? please
vcardenas@be-it.com.mx
Increible diseño, podrías compartir el PBI? d_leonaleman@outlook.com
Hola Jairo,
Muy buen trabajo
Me podrias enviar el PBIX de este dashboard a mi correo por favor edufelarcon@outlook.com
Gracias
Hello @jairoaol ,
Great work, it looks amazing! I would love to be able to use this report, could you please send me a copy of your PBIX file to nicolas.casoni93@gmail.com ?
Thank you so much!
Nicolas
@jairoaol - BI Report looks good for me to start with my dashboard, could you share your pbix file to pratik.mehta@shoppersstop.com
Super cool design in terms of colors and techniques used! Would it be possible to obtain a copy of pbix? krzysiekhyla@gmail.com
Was the .pbix file ever made available?
Thanks!
Hello @jairoaol ,
Great work, it looks amazing! I would love to be able to use this report, could you please send me a copy of your PBIX file to ramkirubasankar@outlook.com?
Thank you so much!
Ram
Hola @jairoaol !
El diseño y la funcionalidad está impresionante. Felicitaciones. Podría enviar una copia del archivo PBIX a josemiguelchacon@outlook.com? Mil gracias!!