Find everything you need to get certified on Fabric—skills challenges, live sessions, exam prep, role guidance, and more. Get started
Reporte de Power BI para la gestión de Martketing, Ventas, Prospectos y Cumplimientos
se busca un diseño:
Tenemos 7 reportes publicados en la comunidad:
Agradecemos sus kudos y comentarios.
In English:
Power BI Report for Martketing, Sales, Prospects, and Compliance Management
a design is sought:
We welcome any comments or suggestions to further modify it.
We have 7 more published reports:
We appreciate your kudos and comments.
eyJrIjoiZjAyZWQzMWMtMjZkZS00NWMzLTg2NzktN2I1YjAyNWY1ODJiIiwidCI6IjM2OTBjNGY3LTIyYzgtNDRkYy04YjljLTc1YzAwYzE0NzczZiIsImMiOjR9
Congratulaciones ... Uno de los mejores por acá
Se posible, podria compartir (share) el archivo pbix comigo ? mustapha.macchouri@gmail.com
Me puedes compartir el archivo de Power BI por favor salfonso@javeriana.edu.co
Hello
your template looks stunning honestly.
Is it possible to share pbix file? Thanks
shippuudennsf@gmail.com
Regards
Magnifico trabajo, podrías enviarme el template al siguiente correo? jocelyn.uanl@gmail.com
Hi,
I like your template very much.
Do you mind to share pbix file with me?
my email: kokmang@gmail.com
Thank you!
Hello!
It's very nice,could you please share this pbix file with me? My email is andyzour@gmail.com
Congratulaciones ... Uno de los mejores por acá
Se posible, podria compartir (share) el archivo pbix comigo ? pablovf@ifba.edu.br
Gracias
Классная работа!
Не могли бы вы прислать мне файл pbix?
kenegesoff11@outlook.com
Hello, Jairo!
It's perfect, great job,
could you send me the pbix file?
Thanks a lot,
Just perfect! could you share the .pbix file? please
vcardenas@be-it.com.mx
Increible diseño, podrías compartir el PBI? d_leonaleman@outlook.com
Hola Jairo,
Muy buen trabajo
Me podrias enviar el PBIX de este dashboard a mi correo por favor edufelarcon@outlook.com
Gracias
Hello @jairoaol ,
Great work, it looks amazing! I would love to be able to use this report, could you please send me a copy of your PBIX file to nicolas.casoni93@gmail.com ?
Thank you so much!
Nicolas
@jairoaol - BI Report looks good for me to start with my dashboard, could you share your pbix file to pratik.mehta@shoppersstop.com
Super cool design in terms of colors and techniques used! Would it be possible to obtain a copy of pbix? krzysiekhyla@gmail.com
Was the .pbix file ever made available?
Thanks!
Hello @jairoaol ,
Great work, it looks amazing! I would love to be able to use this report, could you please send me a copy of your PBIX file to ramkirubasankar@outlook.com?
Thank you so much!
Ram
Hola @jairoaol !
El diseño y la funcionalidad está impresionante. Felicitaciones. Podría enviar una copia del archivo PBIX a josemiguelchacon@outlook.com? Mil gracias!!