Skip to main content
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Find everything you need to get certified on Fabric—skills challenges, live sessions, exam prep, role guidance, and more. Get started

Reply
calebribeiro
New Member

Falha na atualização do relatório.

Tenho um relatório publicado no Power BI Web que sempre atualizou normalmente em seus horários programados. Recentemente, ele parou de atualizar e está retornando uma mensagem de erro que eu não consigo identificar o que pode ser. Já apaguei o relatório e o conjunto de dados e republiquei, mas não deu certo. A parte estranha desse acontecimento é que eu tenho outros relatórios publicados na mesma workspace e que usam as mesmas fontes, credenciais e gateways, mas estão atualizando normalmente. Segue a mensagem do erro:

Erro de fonte de dados: {"error":{"code":"DM_GWPipeline_Gateway_MashupDataAccessError","pbi.error":{"code":"DM_GWPipeline_Gateway_MashupDataAccessError","parameters":{},"details":[{"code":"DM_ErrorDetailNameCode_UnderlyingErrorCode","detail":{"type":1,"value":"-2147467259"}},{"code":"DM_ErrorDetailNameCode_UnderlyingErrorMessage","detail":{"type":1,"value":"ERROR [08S01] [Dremio][Connector] (2020) Connection no longer valid: SELECT issuanceat, DerivedPremium, derivedcommissionamount, cpf_cnpj_corretora, corretora, uf_corretora, count_signal, \"group\", line, cpf_cnpj_cliente, cliente, policynumber, estipulante, cpf_cnpj_estipulante, issuancetypedescription, modality, policyperiodstart, policyperiodend, derivedlmg\nFROM \"03_application_layer\".Equipes.\"Informações Estratégicas\".Apolices.\"Ext_Emissao\".Emissoes\n[30032]Communication error. End of file "}},{"code":"DM_ErrorDetailNameCode_UnderlyingHResult","detail":{"type":1,"value":"-2147467259"}},{"code":"Microsoft.Data.Mashup.ValueError.Reason","detail":{"type":1,"value":"DataSource.Error"}}],"exceptionCulprit":1}}} Table: Emissoes.
Cluster URI: WABI-BRAZIL-SOUTH-redirect.analysis.windows.net
ID da atividade: dcce393b-ea42-46e2-8336-ec1d844f9849
Solicitar ID: 30c80c4c-20e7-4fc0-824f-77269da87d28
Hora: 2023-09-19 17:58:57Z

0 REPLIES 0

Helpful resources

Announcements
July 2024 Power BI Update

Power BI Monthly Update - July 2024

Check out the July 2024 Power BI update to learn about new features.

July Newsletter

Fabric Community Update - July 2024

Find out what's new and trending in the Fabric Community.