Skip to main content
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Find everything you need to get certified on Fabric—skills challenges, live sessions, exam prep, role guidance, and more. Get started

Reply
Syndicate_Admin
Administrator
Administrator

SPI

He probado la seguridad de nivel bruto con filtro de recipientes para una empresa
Pero hay algunas medidas que calculan la experiencia de la tripulación con el buque seleccionado (buque actual)
Pero cuando estoy usando la seguridad de nivel bruto y usando ese buque en particular como vista, entonces en la experiencia total también está filtrando solo el buque seleccionado (ver como rol) mientras que esa tripulación en particular tiene experiencia en otro buque

Entonces, ¿cómo puedo aplicar la seguridad de nivel bruto para este caso?

2 REPLIES 2
Syndicate_Admin
Administrator
Administrator

Gracias amit

Syndicate_Admin
Administrator
Administrator

@nix , creo que se debe aplicar seguridad a nivel de fila para la tripulación o la tripulación / embarcación. Una vez que se aplica la seguridad a nivel de fila, los datos estarán limitados dentro de ese límite

Helpful resources

Announcements
Europe Fabric Conference

Europe’s largest Microsoft Fabric Community Conference

Join the community in Stockholm for expert Microsoft Fabric learning including a very exciting keynote from Arun Ulag, Corporate Vice President, Azure Data.

Power BI Carousel June 2024

Power BI Monthly Update - June 2024

Check out the June 2024 Power BI update to learn about new features.

PBI_Carousel_NL_June

Fabric Community Update - June 2024

Get the latest Fabric updates from Build 2024, key Skills Challenge voucher deadlines, top blogs, forum posts, and product ideas.

Top Solution Authors
Top Kudoed Authors