Don't miss your chance to take the Fabric Data Engineer (DP-700) exam on us!
Learn moreWe've captured the moments from FabCon & SQLCon that everyone is talking about, and we are bringing them to the community, live and on-demand. Starts on April 14th. Register now
Hola, tengo una tabla con los precios del USDA, y estoy usando MIN, MAX y STDEV para darme una idea de cómo se está rastreando un producto. La mesa tiene 4 productos diferentes, y MAX funciona para 3 de ellos, pero no para el 4º y no puedo entender por qué. Es la misma tabla que se está analizando.
La medida es:
Solved! Go to Solution.
Descubrí el problema: había fechas duplicadas en la tabla. Al parecer, eso confunde la medida del DAX.
Descubrí el problema: había fechas duplicadas en la tabla. Al parecer, eso confunde la medida del DAX.
La base de información proporcionada es bastante pequeña para reconstruir o descomponer el caso de uso
¿Puede proporcionar datos de muestra y resultados esperados? Al menos las capturas de pantalla serían un buen comienzo.
Saludos
If you have recently started exploring Fabric, we'd love to hear how it's going. Your feedback can help with product improvements.
A new Power BI DataViz World Championship is coming this June! Don't miss out on submitting your entry.
Share feedback directly with Fabric product managers, participate in targeted research studies and influence the Fabric roadmap.