Skip to main content
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Find everything you need to get certified on Fabric—skills challenges, live sessions, exam prep, role guidance, and more. Get started

Reply
PacoB1010
Frequent Visitor

Resta de valores en una misma columna

Que tal Todos!!

Tengo una tabla de presupuesto la cual tengo categorias como 23BP, F2 y Actuales en una misma columna y en otra tengo los valores

ademas de Areas, subareas etc...

Watoy haciendo graficas en base a la columna Categoria y puedo mostrar algunas garficas y valores como las que se muestran aqui>

PacoB1010_0-1684979842899.png

EL filtro de Categoria me muestra BP y F2 o BP y Act segun seleccione en todas las graficas y tablas...

Pero necesito o quisiera mostrar de manera dinamica la Diferencia entre los valores que sean filtrados y mostrados en la tabla de datos.....

Alguna Idea????

Gracias

1 ACCEPTED SOLUTION

4 REPLIES 4
javier_h97
New Member

Hola!

Tengo el mismo problema, necesito operar con datos que se encuentran en la misma columna, pues tengo una tabla con distintas categorías y otra con las cantidades que necesito operar. Por favor, podrían indicarme como realizar esta operación? He visualizado el video de la respuesta pero no logro entenderlo.

Muchas gracias y disculpen las molestias. 

amitchandak
Super User
Super User

@PacoB1010 , Not very clear. In case you need the difference between 2 categories refer

Compare Categorical Data Using Slicers - Compare two Brands: https://youtu.be/exN4nTewgbc

Hola

Gracias, works, but i need to get the diference betwen the Categories...

Ejemplo: 23BP = 1000      Act = 500    R= 500 - 1000 = -500

and show the diference in the same table.....

PacoB1010_1-1685034015113.png

Thanks a lot again

Thanks Its works

Helpful resources

Announcements
Europe Fabric Conference

Europe’s largest Microsoft Fabric Community Conference

Join the community in Stockholm for expert Microsoft Fabric learning including a very exciting keynote from Arun Ulag, Corporate Vice President, Azure Data.

Power BI Carousel June 2024

Power BI Monthly Update - June 2024

Check out the June 2024 Power BI update to learn about new features.

PBI_Carousel_NL_June

Fabric Community Update - June 2024

Get the latest Fabric updates from Build 2024, key Skills Challenge voucher deadlines, top blogs, forum posts, and product ideas.

Top Solution Authors