Check your eligibility for this 50% exam voucher offer and join us for free live learning sessions to get prepared for Exam DP-700.
Get StartedDon't miss out! 2025 Microsoft Fabric Community Conference, March 31 - April 2, Las Vegas, Nevada. Use code MSCUST for a $150 discount. Prices go up February 11th. Register now.
Hola Espero que todos estén bien
Mira la foto de abajo. Me gustaría colorear los datos solo cuando el número de semana es la semana actual (tengo una medida para la semana actual =
These are a few examples of how can you create a color measure
Color Date = if(FIRSTNONBLANK('Date'[date],TODAY()) <today(),"lightgreen","red")
Color sales = if(AVERAGE(Sales[Sales Amount])<170,"green","red")
Color Year = if(FIRSTNONBLANK('Date'[Year],2014) <=2016,"lightgreen",if(FIRSTNONBLANK('Date'[Year],2014)>2018,"red","yellow"))
In conditional formatting under advance, control choose field option and choose such a measure, You will get the desired result
https://docs.microsoft.com/en-us/power-bi/desktop-conditional-table-formatting#color-by-color-values
Muchas gracias!!!
Lo que necesito es que sólo una fila de la Tabla se ponga en rojo si la semana de la fila es la semana en la que estamos ahora mismo... Sólo quiero que cambie de color esa fila, no el resto... ¿Es posible?
I've just did it. Thanks a lot!
User | Count |
---|---|
122 | |
77 | |
62 | |
50 | |
44 |
User | Count |
---|---|
176 | |
125 | |